Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011

Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΙΑ ΜΕΛΛΟΥΣΕΣ ΓΙΑΓΙΑΔΕΣ

"Εγώ και εσύ μαζί!"

Ένα σημειωματάριο αναμνήσεων με δυνατότητα πολλαπλών αναγνώσεων. Μια σειρά ιστοριών για γιαγιάδες και εγγονάκια!





undefinedΣημείωμα της συγγραφέως
"Είχα την τύχη να γνωρίσω και τις δύο γιαγιάδες μου, καθώς και μια προγιαγιά. Η μια γιαγιά μου ζει και βασιλεύει αλλά δεν με θυμάται. Χαίρεται όταν με βλέπει και με ρωτάει τι κάνω και πώς με λένε. Εμένα μου φαίνεται η ίδια, σαν να μη μεγάλωσε καθόλου. Θα είναι πάντα Η ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ, και μου αρέσει να είμαι μαζί της. Χαίρομαι που γνώρισε τα δισέγγονά της όταν ακόμα με θυμόταν. Κάποια στιγμή θα φύγει, και η κόρη μου θα με ρωτήσει αν λυπάμει που δεν θα ξαναδώ τη γιαγιά μου, κι εγώ θα της πω, όχι μικρή μου, γιατί θα τη θυμάμαι πάντα. Όταν θα γίνω γιαγιά, κι εγώ θα κάνω με τα εγγόνια μου τα κόλπα που μόνο οι γιαγιάδες ξέρουν να κάνουν. Τώρα που είμαι γιαγιά, η δική μου μαμά δεν είναι πια μαμά μου αλλά η γιαγιά των παιδιών μου, και θέλω πάρα πολύ να είναι πάντα γι΄αυτά Η ΓΙΑΓΙΑ ΤΟΥΣ".

Ποιά είναι η συγγραφέας
Η Χαρά Μαραντίδου από τότε που έγινε μαμά κατάλαβε πόσο πολύτιμες είναι οι γιαγιάδες, επίσης κατάλαβε ότι ο κόσμος των μεγάλων γίνεται πολύ πιο ωραίος όταν ανακατεύεται και με τον κόσμο των παιδιών κι ενώ έχει σπουδάσει στην Αρχιτεκτονική Σχολή της Αθήνας και μετά στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών αποφάσισε να κάνει αυτό που της άρεσε από μιρκή: να λέει ιστορίες να τις ζωγραφίζει και να τις κάνει βιβλία. Το βιβλίο «Εγώ και εσύ μαζί, τη τέχνη του να είσαι γιαγιά» είναι το νούμερο ένα.

Οδηγίες χρήσης του βιβλίου
Αυτό το βιβλίο είναι ένα σημειωματάριο αναμνήσεων που υπάρχουν ή που περιμένουν να φτιαχτούν. Δεν διαβάζεται μόνο με ένα τρόπο αλλά με πολλούς. Κάθε ιστορία είναι μια αφετηρία για τις δικές σας ιστορίες και τις δικές σας ιδέες για να φτιάξετε όμορφες αναμνήσεις με τα εγγόνια σας.
Από τις εκδόσεις Πάπυρος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απόψεις,Σχόλια & Εμπειρίες